PRODUKT MA WADE LUB ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI NIE ZGADZA SIĘ ZE ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIEM
W łatwy sposób możesz dokonać reklamacji. Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych | Wady uwidocznione w trakcie użytkowania | Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem |
Kiedy stosować: • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, pomalowany, itd. • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne |
Kiedy stosować: • w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji |
Kiedy stosować: • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem, • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce |
Przebieg reklamacji: • Wypełnij prosty formularz reklamacji lub napisz maila na sklep2@rx-polska.pl lub sklep@mgstal.pl , wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji: - wymiana towaru na nowy, - zwrot pieniędzy, - rabat na produkt, - inna propozycja, • Przygotuj przesyłkę do zwrotu. • Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera), • Oczekuj kontaktu z naszej strony. |
Przebieg reklamacji: • Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę, • Napisz maila na sklep2@rx-polska.pl lub sklep@mgstal.pl • Oczekuj naszej odpowiedzi. • Przygotuj przesyłkę do zwrotu. • Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera), Oczekuj kontaktu z naszej strony. |
Przebieg reklamacji: Tel. +48 509 219 919 lub sklep@mgstal.pl
|
Jak mam przygotować paczkę do odbioru?
• Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.
Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?
Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:
RX POLSKA s.c.
05-850 Jawczyce / Warszawa Ursus
ul. Gołąbkowska 7
Warto wiedzieć:
Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu,
W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty naszego sklepu lub zwrot należności.